Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2015

Ο Άδωνιςςςςςς είμαι εγώ;;; Όχιθε μου! Βοήθεια!!


Το νέο διαφημιστικό σποτ του Αδωνι Γεωργιάδη, ενόψει των εκλογών για την ανάδειξη νέου προέδρου στη Νέα Δημοκρατία.

Υποστηρικτές του Αδωνι εμφανίζονται στο βίντεο να πλέκουν το εγκώμιό του, μιλώντας για «τον φίλο, τον άμεσο, τον καλό, τον γιο, τον σύζυγο, τον μορφωμένο, τον καλλιεργημένο» κι άλλα επίθετα και χαρακτηρισμούς κι ακολούθως, φωνάζουν ο ένας μετά τον άλλον, «ο Αδωνις είμαι εγώ!»



«Ο Αδωνις είμαι εγώ.
- Και εγώ!
- ...και εγώ!!
- ...και εγώ!!!».

Σε αυτό καταλήγουν υποστηρικτές της υποψηφιότητας του Αδωνι Γεωργιάδη για την ηγεσία της ΝΔ στο νέο προεκλογικό βίντεο του βουλευτή.

Στο διάρκειας 1:05 λεπτών βίντεο οι εθελοντές, φίλοι του Αδωνι Γεωργιάδη είπαν «χρόνια πολλά» στον υποψήφιο πρόεδρο της ΝΔ για τα 43α γενέθλιά του με έναν ξεχωριστό τρόπο: Συμμετέχοντας στο νέο προεκλογικό του βίντεο.

Ο ίδιος ο βουλευτής της ΝΔ ευχαρίστησε μέσω twitter τους εθελοντές που συμμετείχαν στην παραγωγή του «υπέροχου αυτού σποτ»!!!

Τελικό Συμπέρασμα; Όσο υπάρχουν αδώνηδες αλλά και στόκ(χ)οι που υποστηρίζουν -και μάλιστα με υπερηφάνεια αλλά και θαυμασμόν ότι είναι και οι ίδιοι τέτχιοι, ε..., δεν υπάρχει Ελπίς, δεγαμιέταικαιη Πατρίς...

Πάτα το το γαμημένο ρε Κιμ! να γλυτώσουμε από τα αδωνόζομπις!






Δεν υπάρχουν σχόλια: