Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2019

Στο "Εκτός Των Τειχών" προσχωρεί η Μαρίνα Σταυράκη-Πατούλη.

Η Μαρίνα Σταυράκη-Πατούλη με ανακοίνωσή της γνωστοποίησε ότι αποσύρει την υποψηφιότητά της για τον δήμο Αμαρουσίου με αυτόνομο ψηφοδέλτιο και προσχωρεί στην αριστερή ριζοσπαστική δημοτική κίνηση «Εκτός Των Τειχών»!

Μεταξύ άλλων στην ανακοίνωσή της τονίζει πως θα συμβάλει στην ενότητα και τη στήριξη ενός ψηφοδελτίου της μαχητικής και κινηματικής επαναστατικής αριστεράς.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:



«Σε όλη μου τη διαδρομή είχα δύο βασικές προτεραιότητες: Το καλό της πόλης μας και τη στήριξη αλλά και την ενότητα μιας μαχητικής και κινηματικής επαναστατικής αριστερής παράταξης. Με τα κριτήρια αυτά, δηλώνω ότι δεν θα είμαι υποψήφια Δήμαρχος Αμαρουσίου και προτίθεμαι να συμβάλω ενωτικά στο να διασφαλιστεί η συνέχεια στη σπουδαία παρουσία που έχει επιτελέσει η αριστερή ριζοσπαστική δημοτική κίνηση "Εκτός των Τειχών" στο Μαρούσι. Σε αυτή την κρίσιμη πολιτική συγκυρία, ελπίζω να δείξουν όλοι την ίδια ενωτική διάθεση».

Υπενθυμίζουμε ότι πριν από μερικές ημέρες, είχε δηλώσει την διάθεσή της να προσφέρει στο Δήμο Αμαρουσίου παρά και ενάντια στην επίσημη στήριξη του συζύγου της και νυν Δημάρχου Γιώργου Πατούλη στον κομματικό υποψήφιο της ΝΔ Θεόδωρο Αμπατζόγλου.


«Εγώ όταν βρήκα κλειστές πόρτες, έπρεπε να επιλέξω. Δεν δέχτηκα κανένα κάλεσμα να συνεισφέρω στο πλευρό του Θεόδωρου Αμπατζόγλου. Ο σύζυγός μου γνώριζε την επιθυμία μου να προσφέρω στα κοινά. Προσφέρω από το 2014 στα κοινά δεν ήρθα ουρανοκατέβατη. Και δεν έχω κομματικές βλέψεις και στεγανά. Αγαπώ το Μαρούσι και εκφράζω την επιθυμία μου να εργαστώ και να προσφέρω. Είχα κάθε δικαίωμα να επιλέξω».

Σε ερώτηση αν ήρθε σε ρήξη με τον Γιώργο Πατούλη για την απόφασή της, απάντησε: «Είμαστε μαζί 32 χρόνια και η σχέση αυτή έχει δοκιμαστεί. Ήταν αρνητικός, υπήρχε μια πολύ έντονη αντίδραση. Ο σύζυγός μου είναι ένας άντρας που πρέπει να είναι ακριβοδίκαιος».

Πηγές: Έθνος 1| 2, Αμαρυσία, Αιχμή, Εκτός των Τειχών

Δεν υπάρχουν σχόλια: